Ford Popular Model 93E

FORD POPULAR 1943r.

Model 93E

v Pojemność skokowa silnika:1172 cm3 (22 KM) dolno zaworowy. Stopień sprężania: 7,5:1

v Układ chłodzenia: cieczowy syfonowy.

v Sprzęgło: suche jednotarczowe.

v Skrzynia biegów: synchronizowana 3 biegowa.

v Tylni most: sztywny zawieszony na pojedynczym resorze poprzecznym.

v Zawieszenie przednie: sztywna belka na pojedynczym resorze.

v Układ kierowniczy: kolumnowy z przekładnią ślimakową.

v Układ hamulcowy: mechaniczny, hamulec postojowy na koła tylnie.

v Instalacja elektryczna: 12 V z plusem na masie.

Zapłacony, załadowany i do domu

 

Wstępne ocena stanu technicznego i braków

Prace blacharskie, piaskowanie, trawienie chemiczne, zabezpieczenie antykorozyjne (cynkowanie ramy , podkład epoksydowy karoserii, nakładanie szpachtli, podkład akrylowy.

Lakierowanie

Montaż silnika i pierwsze uruchomienie

Zużyte materiały:

-blacha 1 arkusz.

-10 kg drutu spawalniczego.

-30 kg CO2.

-25 szt. tarcz szlifierskich.

-5 szt. szczotek stalowych.

-300 kg piasku.

-60 m papieru ściernego.

-36 kg szpachtli.

-12 l podkładu epoksydowego.

-9 kg szpachlówki natryskowej.

-8 l podkładu akrylowego.

-12 l farby akrylowej (kolor)

-2 l farb akrylowych (elementy zawieszenia i wnętrza)

-40 l rozpuszczalnika i benzyny ekstrakcyjnej.

-1.5 l kleju tapicerskiego.

-2 skrzynki tyskiego.

-4.5 m2 płyt i sklejki.